فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
شهریور 89 - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










برد-مساوی-باخت؟؟؟

سلام سلام سلام!!!دوباره رسید به یه بازی دیگه و ما در خدمت شما هستیم!!!ایشالله این بازی رو ببریم و سرافراز بشیم و هم روی بعضی ها رو کم کنیم!!! 

                   رفتار حرفه ای حقیقی مورد تشویق قرار گرفت     

همانطور که پیش بینی می شد کادر مدیریتی تیم فوتبال پرسپولیس از علیرضا حقیقی، سنگربان جوان این تیم تهرانی بدلیل رفتار جوانمردانه و حرفه ایی که در دیدار مقابل راه آهن انجام داد تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش سکوی سرخ، حقیقی که در بازی قبلی پرسپولیس در مقابل راه آهن شهرری در اقدامی حرفه ای بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازوی شیث رضایی بسته بود مورد تشویق قرار گرفت.
در جلسه ای که امشب و در هتل اسپسناس برگزار شده بود حبیب کاشانی با تعریف و تمجید از رفتار حقیقی از او به دلیل اینکه رسم جوانمردی را رعایت کرده است تقدیر و تشکر کرد و از حاضرین خواست تا لحظاتی را ایستاده برای وی کف بزننداسامی 18 نفره تیم برای اردوی شبانه روزی بازی با شاهین اعلام شد

از خط خوردن سید جلال و زارعی تاحضور کریم باقری و ابراهیم شکوری در لیست 18 نفره

 پس از پایان تمرین امروز عصر (یکشنبه)علیرضا حقیقی .رحمان احمدی. شیث رضایی. سپهر حیدری .رضا نور محمدی.علیرضا محمد.مازیار زارع .محمد نوری .امیر حسین فشنگچی .غلامرضا رضایی.حمید علی عسگر .مهدی شیری.کریم باقری.محمدپروین.ابراهیم شکوری.هادی نوروزی.سعید حلافی و سامان آقا زمانی  بازیکنانی بودند که می بایست تا ساعت 30/19 برای برگزاری اردوی شبانه روزی خود را به هتل اسپیناس برسانند.

 

چه خبر از حریف پرسپولیس

از مصدومیت دو بازیکن اصلی شاهین تا برنامه ریزی انجمن بوشهری های مقیم مرکز برای حضور پر تعداد در استادیوم آزادی

به گزارش سکوی سرخ تیم شاهین بوشهر که از روز شنبه اردوی خود را برای بازی در مقابل پرسپولیس در هتل المپیک تهران برگزار کرده است در طی دو روز گذشته در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را دنبال کرده است .از اردوی تیم شاهین خبر می رسد که سلیمانی و پور خسروانی دو بازیکن موثر این تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند شاهینی ها را در مقابل تیم محبوب پرسپولیس همراهی کنند و شنیده شده پورخسروانی که در اواخر بازی قبلی شاهین دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شده است احتمال پارگی در ناحیه رباط صلیبی را دارد که پزشک تیم شاهین هم گفته بعد از گرفتن ام آر آی می تواند نظر قطعی بدهد.از سویی دیگر دو نفر به نام پرویزی و هوشمند که از مسئولین انجمن بوشهری های مقیم مرکز هستند نیز تدارک وسیعی برای حضور هواداران شاهین در استنادیوم دیده اند که کانون مشوقین باشگاه پیش بینی های لازم را برای کنترل صدای این جمع که با 15دمام و تعداد زیادی سنج و پلاکارد های مختلف قصد حضور در ورزشگاه را دارند انجام داده و جای نگرانی برای هواداران پرسپولیس نیست.

  

 

کاشانی: هدف ما حمله به صدر جدول است

 

حاج حبیب خطاب به بازیکنان :حواستان باشد .استیلی شما را بهتر از خودتان می شناسد

جلسه قبل از بازی با شاهین بوشهر امشب و در هتل اسپیناس تهران برگزار شد که طبق معمول همیشگی حبیب کاشانی صحبت هایی را با بازیکنان داشت و از آنها خواست قدر پیراهنی که به تن دارند را بدانند و برای نام بزرگ پرسپولیس ارزش قائل باشند.

در ابتدای این جلسه که در آن شهردار منطقه 13 به همراه معاون عمرانی خود حضور داشتند حبیب کاشانی با اشاره به روز یازدهم ماه مبارک رمضان که ماه حضرت علی (ع) می باشد و، وفات حضرت خدیجه سلام الله صحبت هایی را انجام داد.

و بعد از آن صحبت از انتخاب بهترین بازیکن شد که هادی نوروزی علیرغم اینکه در این بازی گلی را به ثمر نرساند، ولی بازی موثری را از خود به نمایش گذاشت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان انتخاب شد و در ادامه حبیب کاشانی با ذکر نام محمد نوری و امیرحسین فشنگچی این لیست را کامل کرد.

 

 

 

 

 

از اینکه این اپم خیلی بده ازتون عذر میخوام چون سیستم خراب شده و بین متن ها خود به خود فاصله میندازه!!!

 

 

منتظر نظراتتون هستم!!                                            

 

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در دوشنبه 89/6/1و ساعت 12:42 عصر | نظر

<      1   2      

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved