فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
تابستان 90 - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










3روز تا دربی!!!!نظراتتون رو تحریم نکنید!!

سلام دوستان گلم!!!!حالتون که خوبه!!!!!فقط 3 روز دیگه تا دربی مونده ها!!!!!!!!!!

تو این 3 روز نظراتون رو تحریم نکنید و درباره ی دربی بگید!!!!

 امروز یه بازی خیریه انجام شد که در این بازی ستارگان جام جهانی 98 فرانسه با
پیشکسوتان استقلال بازی کردن!!!!!(البته به شیوه ی فوتسال)!!!

حمید استیلی هم از اواسط بازی به سالن اومد و رفت تو رختکن تا لباس هاش رو عوض کنه!!!!!!!و در کل بازی هم حدود 5،6 دقیقه بازی کرد!!!

این بازی رو پیشکسوتان استقلال بردن البته با خوش شانسی و با نتیجه ی 4-5!!!!

یکی نیست به این استیلی بگه 3 روز بیشتر به دربی نمونده،تو تازه یادت افتاده بری واسه خودت

تفریح؟؟؟؟ از استقلالی ها یاد بگیر!!! این همه پیشکسوت داره تو کادر فنی،هیچ کدوم نیومده بودن!!!

بریم سراغ بقیه ی خبر ها!!!!!!!!!!

 .-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.--..-.--.-.-.-.-.-.-.-.-----.-.-.-.-----.-.-.-.-.------.---.-.-.--.-.-.-.-.-.------.-..-.-.-.-.-.-.-----.-.-.-.-.-.-.-.-.-.---.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 



نامه باشگاه پرسپولیس به رئیس کمیته داوران

 

باشگاه پرسپولیس درباره داوری دیدارهای گذشته این تیم، نامه ای به رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کرد.باشگاه پرسپولیس درباره داوری دیدارهای گذشته این تیم، نامه ای به رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نامه که خطاب به مهدی تاج نائب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران ارسال شده ، آمده است:

باشگاه پرسپولیس در چند بازی گذشته خود که شامل بازی با تیم فوتبال شاهین بوشهر، مس سرچمشه، ذوب آهن اصفهان بود. بدلیل مشکلات موجود در نحوه اداره بازی و نظرات داوران محترم مسابقه های مذکور، این باشگاه بسیار متضرر شد که به گوشه هایی از آن اشاره می شود.

1-  عدم گرفتن یک پنالتی توسط داور مسابقه با شاهین بوشهر که حداقل می توانست یک امتیاز را برای این تیم به همراه داشته باشد. 

2-  اخراج کاپیتان تیم، آقای علی کریمی در بازی مس سرچشمه که موجب شد تا با یک بازیکن کمتر در شرایط موجود مشکلاتی را برای این تیم فراهم شود. 

3-  عدم گرفتن یک پنالتی مسلم در بازی با ذوب آهن بر روی آقای غلامرضا رضایی که مورد تائید کارشناسان خبره و مورد تائید جامعه فوتبال نیز است، موجب شد تا دو امتیاز حساس در بازی قبل از دربی از تیم فوتبال این باشگاه کسر شود. 

همانگونه که ملاحظه می فرمائید با توجه به شرایط جدول و امتیازات کسر شده توسط داوران مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس می توانست در رده چهارم جدول قرار داشته باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمائید به منظور رفع ابهام، فیلم بازی با ذوب آهن مجددا مورد بررسی قرار گرفته و کارت زرد داده شده به آقای غلامرضا رضایی بدلیل عملکرد نامناسب داور مسابقه در گرفتن پنالتی بلااثر گردد.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

پرسپولیس و استقلال دشمن هم نیستند/کریمی: دربی پایتخت سمبل لیگ برتر فوتبال ایران است

کاپیتان با اخلاق پرسپولیس این روزها با انگیزه خاصی تمرین می کند تا به همراه دیگر سرخپوشان در دیدار مقابل استقلال خوش بدرخشند و با کسب پیروزی، ارمغان آور شادی برای میلیون ها پرسپولیسی باشند.


علی کریمی در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به عملکرد مطلوب تیمش در بازی مقابل ذوب آهن و مسائل مربوط به بازی جمعه آینده برابر استقلال اشاره کرد که از نظرتان می گذرد.

در برابر ذوب آهن و با وجودی که شما و دیگر ملی پوشان به دلیل خستگی حتی یک جلسه هم با تیم تمرین نکردید، عملکرد قابل قبولی داشتید؟

به نظر من مهم عزم و انگیزه مثال زدنی تیم است که خوشبختانه پرسپولیس روز به روز به این هدف نزدیکتر می شود و در مورد خستگی ملی پوشان هم درست اشاره کردید. ما واقعا خسته بودیم ولی وقتی به جمع بازیکنان ملحق شدیم و شور و نشاط بچه ها را برای رویارویی مقابل ذوب آهن دیدیم، باور کنید خستگی را فراموش کردیم. ضمن اینکه ذوب آهن یکی از تیم های خوب و توانمند فوتبال کشورمان است که از بازیکنان کلیدی بهره می برد که این موضوع نیز به جذاب تر شدن دیدار فوق کمک کرده بود. با این حال بنده و سایر بازیکنان باید برای رسیدن به قله موفقیت بیشتر زحمت بکشیم و بازی به بازی بهتر شویم.

قبول دارید پرسپولیس حداقل باید صاحب یکی، دو ضربه پنالتی می شد؟

در مورد داوری اعتقاد دارم باید کارشناسان اهل فن نظر بدهند ضمن اینکه وقتی بازی تمام شده اظهار نظر بنده و حتی پیشکسوتان و کارشناسان تاثیری در نتیجه رقم خورده نخواهد گذاشت.

به نظر کارشناسان کریمی در پست نوک حمله موفق عمل کرد، نظر خودت چیست؟

در فوتبال پیشرفته و حرفه ای امروز جهان، بازیکن باید توانایی حضور حداقل در دو، سه پست کلیدی را داشته باشد. ضمن اینکه بنده در گذشته در تیم های مختلف در این پست بازی کرده بودم و با این پست بیگانه نبودم اما مهم نظر سرمربی است که تشخیص می دهد باید در چه منطقه ای از زمین بازی کنیم.

هواداران معتقدند اولین پیروزی پرسپولیس با علی کریمی در فصل جدید در هفته هفتم و بازی حساس مقابل استقلال رقم خواهد خورد؟

خوب طبیعی است که پرسپولیس در اوج آمادگی روحی و بدنی به سر می برد و برای این بازی انگیزه مثال زدنی دارد اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس و استقلال دشمن یکدیگر نیستند بلکه رقیب همدیگر هستند. ضمن اینکه تجربه ثابت کرده هر گاه این دو تیم سرحال و آماده باشند تیم ملی با صلابت قوی روانه مسابقات رسمی می شود. بنده معتقدم چه بازیکنان، چه هواداران دو تیم باید رعایت اصول اخلاقی را بکنند و در کنار آن ارائه گر فوتبالی سرعتی، جذاب و تماشاگر پسند باشند، بخصوص این دیدار که برای کشورهای حوزه خلیج فارس پخش مستقیم می شود، پس باید این مسابقه گوشزدی برای رقیبان آسیایی، بخصوص کشورهای همسایه باشد که فوتبال ایران چه به لحاظ شخصیتی و چه به خاطر فنی از کیفیتی مطلوب برخوردار است. ضمن اینکه برخلاف اصل ثابت شده فوتبال که همیشه به بازی خوب امتیاز نمی دهند، امیدوارم هر تیمی که در مستطیل سبز بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود، صاحب هر سه امتیاز مسابقه شود.

دیدگاه کریمی در مورد داور دربی، معطوف داور ایرانی است یا خارجی؟

خوشبختانه در چند دربی قبل داوران ایرانی عملکرد قابل قبول داشته اند و شخصا دوست دارم یک هموطن ایرانی افتخار قضاوت این مسابقه نصیبش گردد اما داوری باشد که تحت تاثیر حاشیه های بیرون از مستطیل سبز و مسائل مربوط به آن قرار نگیرد. از طرفی بنده اعتقاد دارم که پرسپولیس باید به حدی خوب بازی کند و صاحب موقعیت گل شود که حتی اشتباهات سهوی داور و کمک داور نتواند مانع پیروزی اش شود.

خیلی ها معتقدند اصل روحی – روانی مهمترین عامل در کسب پیروزی در این مسابقه به شمار می رود؟

مسئله روحی – روانی در این بازی، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که این هنر تیم ها و مسئولان مربوطه آن است که چگونه نفراتشان را در بهترین شرایط روحی – روانی قرار دهند اما در فوتبال حرفه ای امروز جهان آمادگی بدنی و هماهنگی تیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

طی چند هفته اخیر برخی ها با مطرح کردن نام یکی از مهره های ایرانی و خارجی تیم حریف قصد تحریک کریمی و رو در رو قرار دادن شما را با تیم حریف داشتند، اما شما درایت و صبوری به خرج دادید و وارد حاشیه نشدید؟

اگر فوتبالیست بخواهد با مصاحبه یک مسئول یا یک بازیکن حریف از کوره در برود و هر روز بخواهد پاسخگوی این و آن باشد، به نظر من فوتبالیست نیست و طبیعی است که اینگونه مسائل در فوتبال امروزی جهان منسوخ شده است. از طرفی شخصا معتقدم اگر قرار باشد جواب کسی را بدهیم باید در زمین مسابقه و ارائه توانایی هایم پاسخ دهم.

قبول دارید که دربی همیشه حساس است و نمی توان این بازی را به چشم بازی های دیگر دید؟

بله، این بازی از زمانی که به یاد دارم حساس و پر استرس بوده و به هیچ ترتیبی نمی توان آن را نادیده گرفت. چه بسا که در گذشته خیلی ها قصد داشتند این مسابقه را عادی جلوه دهند و نتوانستند اما این حساسیت برای بازیکنان فقط 5 الی 10 دقیقه است و بعد از آن عادی می شود اما کلا این مسابقه به عنوان سمبل لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می رود و همیشه حساس است.

به عنوان آخرین سوال فکر می کنید چرا بازیکنان پرسپولیس برخلاف سایر تیم ها با وجودیکه حتی چک هم به عنوان پیش پرداخت از باشگاه دریافت نکرده اند، صبوری به خرج داده  و حاشیه ای برای تیم درست نکرده اند؟

اولا در شرایط کنونی که دربی در پیش است، همه به فکر ارائه فوتبالی منطقی و کسب هر سه امتیاز هستند. دوما بازیکنان دو تیم به خوبی درک کرده اند که پرسپولیس و استقلال سالهاست با چنین مشکلاتی مواجه هستند و بالاخره اینکه، بازیکنان پرسپولیس با توجه به عملکرد مدیریت فعلی باشگاه در مورد مسائل مالی، نگرانی از این بابت ندارند.

.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.------.-.-.-.-.-.-------.-.-.--.------.-.--.------.-.-.------.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--------.-.-.-------.-.--.-.---.

تغییر زمان حضور سرخپوشان در هتل اسپیناس


به درخواست کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، زمان حضور سرخپوشان در هتل اسپیناس یک روز افزایش یافت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اردوی سرخپوشان از بعدازظهر روز چهارشنبه در هتل اسپیناس برگزار می شود. این در شرایطی است که پیش از این قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه به اردو برود اما طی درخواست کادر فنی، این اردو به روز چهارشنبه تغییر زمان داد.

گفتنی است؛ دیدار رفت دربی پایتخت به میزبانی پرسپولیس از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، روز جمعه 25 شهریور از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

دوستان خوبی که به وبلاگ میاید،تحریم نکنید،نظر بدید!!!!!!!!!!!!! 

حتما از دربی هم بگید !!!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در سه شنبه 90/6/22و ساعت 6:34 عصر | نظر

من برگشتم!!!!!!!

سلام سلام دوستای گلم!!!!خوبید!!!!!!خیلی دلم براتون تنگ شده بود!!!!اگه این همه وقت نبودم منو ببخشید!!!همش تقصیر پارسی بلاگه که اجازه ی ورود نمیداد!!!!

بگذریم!!!!پرسپولیس هم تازه داره یه ذره رو فرم میاد!!هفته ی اول که با ملوان مساوی کردیم!!!با نتیجه ی 1-1!!!هفته ی دوم و سوم هم از تیم های شهرداری تبریز و شاهین با نتیجه ی مشابه 1-2 باختیم!!!!هفته ی چهارمبا تیم ته جدولی مس سرچشمه مساوی کردیم(با خوش شانسی)!!!!هفته ی پنجم تیم نفت آبادان رو شکست دادیم اون هم با هت تریک جواد کاظمیان(1-3بازی رو بردیم) اما در این هفته با ذوب آهن بازی داشتیم که این بار ذوب آهن با خوش شانسی بازی رو نباخت!!!!(هر چند پرسپولیس کلی موقعیت داشت ولی گل تساوی رو دقیقه ی 3+90 زد(2-2)!!!!!

اما دیشب استقلالی ها بازی رو با نتیجه ی 2-3 به تراختور واگذار کردن!!!!هر چند استقلال رقیب ماست ولی دوست نداشتم از امیر قلعه نویی مغرور ببازه!!!!

خوب حالا یه سری خبر از باشگاه!!!

این یه خبر فوتسالیه!!!!تیم فوتسال پرسپولیس این هفته هم باخت تا از سه هفته ای که از شروع لیگ فوتسال گذشته سومین باختش رو بدست بیاره!!!

با درد بازی کردم/غلامرضا رضایی: دو خطای پنالتی نادیده گرفته شد


مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه به علت مصدومیت در لیست 18 نفره نبودم، از سرمربی درخواست کردم به میدان بروم شاید بتوانم دقایقی به تیم کمک کنم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، غلامرضا رضایی مهاجم دونده و ملی پوش سرخپوشان پایتخت گفت: من به همراه 3 ملی پوش دیگر پرسپولیس به دلیل سفر طولانی، خیلی خسته بودیم. واقعا سفر خسته کننده ای داشتیم و پس از ورود به ایران، 5 تا 6 ساعت را با ماشین در راه اصفهان بودیم و اصلا وقت ریکاوری نداشتیم.

وی افزود: در این بازی بچه ها از جان مایه گذاشتند و همه تلاششان را کردند و حقمان واقعا برد بود ولی خب باز هم خدا را شکر، بازی باخته را به تساوی رساندیم و اگر می باختیم از نظر روحی و روانی خیلی به ما فشار می آمد.

مهاجم سرخپوشان ادامه داد: داور در یک صحنه، پنالتی صد در صدی را روی من نگرفت و یک خطا هم روی علی کریمی را نادیده گرفت و این دو موردی بود که من در زمین بودم و از نزدیک دیدم. وقتی دو پنالتی برای ما گرفته نمی شود، چه کاری باید انجام دهیم. حق ما برد بود.

غلامرضا رضایی در خصوص مصدومیت خود در دیدار تیم های ایران و قطر و خروج از لیست 18 نفره پرسپولیس گفت: در آخرین دقایق بازی ایران برابر قطر با مصدومیت از ناحیه بالای زانو مواجه شدم و پایم تورم داشت اما وقتی به اصفهان رسیدم، تورم پایم چند برابر شده بود و وضعیت بدنی بسیار نامناسبی داشتم و حتی نمی توانستم بدوم اما شب قبل از بازی با استفاده از داروهای ضد التهاب، یخ درمانی و پیگیری پزشکان تیم، تا حدودی بهتر شدم اما باز هم شرایط بازی نداشتم و از لیست خارج شدم و به دلیل شرایط تیم، وضعیت مصدومان و حساسیت این بازی، تصمیم گرفتم با اجازه سرمربی بتوانم حتی دقایقی به تیم کمک کنم.

وی در پایان افزود: به همین خاطر با احساس درد بازی کردم و خدا را شکر می کنم که توانستم تا حدودی برای تیم پرسپولیس مثمرثمر باشم.

شکایت باشگاه پرسپولیس از داوری بازی با ذوب آهن


باشگاه پرسپولیس با تنظیم شکوائیه ای از داوری بازی این تیم برابر ذوب آهن شکایت کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از داوری انتقاد برنگیز محمود رفیعی در بازی شب گذشته این باشگاه با تنظیم شکوائیه ای اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

قضاوت محمود رفیعی در بازی شب گذشته برابر ذوب آهن در چندین صحنه اعتراض سرخ پوشان را به همره داشت.


دعوت اولادی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس


دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از احظار مهرداد اولادی مهاجم سرخ پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه خبر داد.

منصور بیک محمدلو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در اینباره گفت: آقای اولادی به دلیل غیبت بدون اطلاع قبلی در تمرینات روز جمعه و همچنین پاسخگویی به انجام مصاحبه هایی در رابطه با مصدومیت خود به کمیته انضباطی دعوت شده است.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فردا (شنبه) در محل باشگاه تشکیل می شود.

خوب حالا که دربی رو پیش رو داریم به نظر شما نتیجه ی بازی چگونه است!!!؟؟؟

1-برد پرسپولیس

2-مساوی

3-برد استقلال

                                     منتظر نظراتتون هستم!!!!!

/ نوشته شده توسط رز قرمز در شنبه 90/6/19و ساعت 3:19 عصر | نظر

پرسپولیس از عقب می تازد!!!!!!!!!!!!

سلام دوستان عزیزم!!!!!خوبید!!!!!؟؟؟!!!

حالا که همه ی تیم ها دارن بازیکن میگیرن پرسپولیس داره فقط بازیکن از تیم بیرون میکنه!!!!دیگه تقریبا همه از تیم رفتن!!!

بازیکن های ورودی تا این لحظه:علی کریمی،محمد نصرتی،میثاق معمار زاده

بازیکن های خروجی تا این لحظه:مهدی شیری،سعید حلافی،آرفی،احمدی،حیدری،محمد پروین،و احتمالا مجتبی زارعی

با این حساب سه تا بازیکن گرفتیم ولی هفت تا بازیکن از دست دادیم!!!!

بازیکن هایی که گرفتیم کلا به درد نمیخورن،علی کریمی که دیگه پیر شده!!!!میثاق هم که دروازه بانی آنچنانی نداره!!!

می مونه نصرتی که شاید یه ذره از اون دو تا بهتر باشه!!!!

از خوش شانسی ما بمب های فتح الله زاده خیلی هم بمب نبودن و فقط یه ترقه بودن،(البته به استثنای 2 تاشون)

یه خبر دیگه اینکه محسن عاشوری به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شده!!!!!مایلی کهن هم که مدیر فنی

پرسپولیس شده،دیگه خدا باید به داد پرسپولیس برسه!!!از سرمربی گرفته تا بازیکن همه به درد نخورن!!!!

البته به نظر من بازی دربی 6-0 به نفع استقلال تموم شه(البته منظورم باج دادن به استقلال نیست این نظر شخصی منه)!!!!!!

براتون چند تا عکس هم از تمرین بازیکن ها میذارم!!!

                                 نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در یکشنبه 90/4/19و ساعت 1:7 عصر | نظر

بدو بدو خبر!!!!!!!

سلام دوستان گلم!!!!حالتون چه طوره؟؟خوبید؟؟؟خوشید؟؟؟سلامتید؟؟؟!!!!

بگذریم این چند وقته که من نبودم چه خبرایی که تو فوتبال ایران افتاده!!!!

بذارید خبر هامو با تیم ملی شروع کنم:

دیشب تیم ملی در یک بازی با تیم متالیست اوکراین با نتیجه ی مساوی بدون گل به بازی خاتمه داد!!!!

تیم ملی در هر نیمه با ترکیبی جدید وارد بازی شد که در نیمه ی دوم علیرضا حقیقی دروازه بان بود که در دقیقه ی 57 با مهار

 پنالتی تیم حریف باعث شد تا تیم کارلوس کرش در اولین بازی دوستانه ی بین المللی خود نبازد!!!!

خبر دوم اینکه  قرعه کشی لیگ یازدهم انجام شد و پرسپولیس در هفته ی هفتم میزبان استقلال خواهد بود!!!! این هم جدول بازی ها:

هفته اول

پرسپولیس - ملوان بندرانزلی 
داماش گیلان- صنعت نفت آبادان
 
مقاومت سپاسی شیراز - نفت تهران
 
فولاد خوزستان - شاهین بوشهر
 
مس کرمان - شهرداری تبریز
 
سایپا - مس سرچشمه
 
سپاهان - استقلال
 
راه‌آهن- ذوب‌آهن
 
تراکتورسازی تبریز - صبای قم
 

هفته دوم

شاهین بوشهر - پرسپولیس 
استقلال - داماش گیلان
 
ملوان بندرانزلی - راه‌آهن
 
صنعت نفت آبادان - مقاومت سپاسی شیراز
 
نفت تهران - مس کرمان
 
مس سرچشمه - فولاد خوزستان
 
صبای قم- سپاهان
 
ذوب‌آهن - تراکتورسازی تبریز
 
شهرداری تبریز - سایپا
 

هفته سوم

پرسپولیس - شهرداری تبریز 
مقاومت سپاسی شیراز - داماش گیلان
 
ملوان بندرانزلی- مس سرچشمه
 
تراکتورسازی تبریز - شاهین بوشهر
 
مس کرمان - استقلال
 
سپاهان - صنعت نفت آبادان
 
سایپا - ذوب‌آهن
 
راه‌آهن - صبای قم
 
فولاد خوزستان - نفت تهران
 

هفته چهارم

پرسپولیس - مس سرچشمه 
داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز
 
شاهین بوشهر - ملوان بندر انزلی
 
استقلال - مقاومت سپاسی شیراز
 
صنعت نفت آبادان - مس کرمان
 
ذوب‌آهن - فولاد خوزستان
 
صبای قم- سایپا
 
شهرداری تبریز - سپاهان
 
راه‌آهن - نفت تهران
 
هفته پنجم

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان 
سایپا - داماش گیلان
 
ملوان بندرانزلی- ذوب‌آهن
 
مس کرمان - مقاومت سپاسی شیراز
 
شاهین بوشهر - صبای قم
 
راه آهن - مس سرچشمه
 
سپاهان - نفت تهران
 
تراکتورسازی تبریز - شهرداری تبریز
 
فولاد خوزستان - استقلال
 
هفته ششم

ذوب آهن - پرسپولیس 
داماش گیلان - مس کرمان
 
صبای قم - ملوان بندرانزلی
 
مقاومت سپاسی شیراز - سپاهان
 
مس سرچشمه - شاهین بوشهر
 
نفت تهران - سایپا
 
استقلال - تراکتورسازی تبریز
 
شهرداری تبریز - راه‌آهن
 
صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان
 

هفته هفتم

پرسپولیس - استقلال 
سپاهان - داماش گیلان
 
ملوان بندر انزلی - صنعت نفت آبادان
 
راه‌آهن - مقاومت سپاسی شیراز
 
شاهین بوشهر - ذوب آهن
 
سایپا - مس کرمان
 
مس سرچشمه - صبای قم
 
تراکتورسازی تبریز - نفت تهران
 
فولاد خوزستان - شهرداری تبریز
 
هفته هشتم

مقاومت سپاسی شیراز - پرسپولیس 
داماش گیلان - راه‌آهن
 
نفت تهران - ملوان بندرانزلی
 
شهرداری تبریز - شاهین بوشهر
 
مس کرمان - سپاهان
 
ذوب آهن - مس سرچشمه
 
استقلال - سایپا
 
فولاد خوزستان - صبای قم
 
صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز
 

هفته نهم

پرسپولیس - صبای قم 
شاهین بوشهر - داماش گیلان
 
ملوان بندر انزلی - استقلال
 
فولاد خوزستان - مقاومت سپاسی شیراز
 
تراکتورسازی تبریز - مس کرمان
 
مس سرچشمه - شهرداری تبریز
 
سایپا - سپاهان
 
ذوب آهن - نفت تهران
 
راه‌ آهن - صنعت نفت آبادان
 

هفته دهم

مس کرمان - پرسپولیس 
داماش گیلان - فولاد خوزستان
 
شهرداری تبریز - ملوان بندرانزلی
 
مقاومت سپاسی شیراز - سایپا
 
نفت آبادان - شاهین بوشهر
 
نفت تهران - مس سرچشمه
 
سپاهان - تراکتورسازی تبریز
 
صبای قم - ذوب آهن
 
استقلال - راه‌آهن
 
هفته یازدهم

پرسپولیس - نفت تهران 
ملوان بندر انزلی - داماش گیلان
 
شاهین بوشهر - مقاومت سپاسی شیراز
 
فولاد خوزستان - مس کرمان
 
مس سرچشمه - صنعت نفت آبادان
 
راه آهن - سپاهان
 
ذوب‌ آهن - استقلال
 
تراکتورسازی تبریز - سایپا
 
صبای قم - شهرداری تبریز
 
هفته دوازدهم

داماش گیلان - پرسپولیس 
سپاهان - ملوان بندر انزلی
 
مقاومت سپاسی شیراز - تراکتورسازی تبریز
 
نفت تهران - شاهین بوشهر
 
مس کرمان - راه آهن
 
استقلال - مس سرچشمه
 
شهرداری تبریز - ذوب آهن
 
فولاد خوزستان - سایپا
 
صنعت نفت آبادان - صبای قم

 هفته سیزدهم

پرسپولیس - سپاهان 
مس سرچشمه - داماش گیلان
 
ملوان بندرانزلی - مقاومت سپاسی شیراز
 
شاهین بوشهر - مس کرمان
 
ذوب آهن - صنعت نفت آبادان
 
راه‌آهن - سایپا
 
صبای قم - استقلال
 
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز
 
شهرداری تبریز - نفت تهران
 

هفته چهاردهم 

سایپا - پرسپولیس 
داماش گیلان - ذوب‌آهن
 
مس کرمان - ملوان بندر انزلی
 
مس سرچشمه - مقاومت سپاسی شیراز
 
استقلال - شاهین بوشهر
 
سپاهان - فولاد خوزستان
 
نفت تهران - صبای قم
 
تراکتورسازی تبریز - راه‌ آهن
 
صنعت نفت آبادان - شهرداری تبریز
 
هفته پانزدهم

پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز 
داماش گیلان- صبای قم
 
ملوان بندرانزلی - سایپا
 
ذوب آهن - مقاومت سپاسی شیراز
 
شاهین بوشهر- سپاهان
 
مس کرمان - مس سرچشمه
 
شهرداری تبریز - استقلال
 
فولاد خوزستان - راه‌آهن
 
نفت تهران - نفت آبادان
 

هفته شانزدهم

راه‌آهن - پرسپولیس 
داماش گیلان - نفت تهران
 
فولاد خوزستان - ملوان بندر انزلی
 
شهرداری تبریز - مقاومت سپاسی شیراز
 
سایپا - مس کرمان
 
مس سرچشمه - صبای قم
 
تراکتورسازی تبریز - سپاهان
 
استقلال- صنعت نفت آبادان
 
سپاهان - ذوب آهن
 

هفته هفدهم

پرسپولیس - فولاد خوزستان 
شهرداری تبریز - داماش گیلان
 
ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز
 
صبای قم - مقاومت سپاسی شیراز
 
شاهین بوشهر - راه‌آهن
 
ذوب آهن - مس کرمان
 
مس سرچشمه - سپاهان
 
صنعت نفت آبادان - صبای قم
 
نفت تهران – استقلال. 

گفتنی است؛ نام تیم‌های میزبان اول آمده است.

به نظر شما پرسپولیس در این فصل در چه رده ای قرار میگیرد؟؟؟؟
نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!!!!حتما جواب سوال رو بدید!!!!!!!!!!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در سه شنبه 90/4/14و ساعت 9:21 عصر | نظر

ای وای.......

سلام سلام سلام!!!!!

حالتون چطوره؟؟؟؟البته با اوضاع فعلی پرسپولیس شاید حالتون خوب نباشه مثل من!!!!اول از همه قهرمانی در جام حذفی،ضایع شدن مجید

جلالی،به خاک نشستن باشگاه سپاهان،فولاد،و صد البته ملوان بندر انزلی رو به همه ی شما

طرفدارای گل تبریک میگم!!!!

خبر دوم اینکه علی دایی در پی دعواهای بی اندازه با حبیب کاشانی!!!.....رفت!!!!دیگه بی دایی شدیم!!!...وای وای وای!!!!..

یه آدم کار نابلد اومد و شد سرمربی!!!!....حمید استیلی رو میگم!!!کسی که کلا هر تیمی رفته ،اون تیم نماز شکر به جا آورده!!!!ولی چه جور نمازی؟؟؟؟نماز ابقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته ی پایین تر اون هم فقط به خاطر یک امتیاز!!!!!

دیگه فاتحه ی پرسپولیس خونده است!!!!کلا باید بریم ....!!!!!

حالا که همه ی تیما دارن بازیکن میخرن،ما داریم تو بحران شنا میکنیم!!!!!تازه تو قسمت های عمیقش!!!!!

حالا شما خبر بگید!!!!دوست دارید حالا که لیگ تعطیل شده از چی خبر بذارم؟؟؟حتما نظراتتون رو بگید !!!!

           

 

 

     


/ نوشته شده توسط رز قرمز در چهارشنبه 90/4/1و ساعت 5:31 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved