فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
شیر ایران باز هم برد!!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










شیر ایران باز هم برد!!!

سلام به همه ی شما دوستان!!!

دیشب تیم پرسپولیس با نتیجه ی 3-2 از تیم راه اهن برد!!!این پیروزی رو به همه ی شما تبریک میگم!!

........................................................................

علیرضا حقیقی: مگر من و شیث بچه ایم که با هم قهر کنیم ...

دروازه بان جوان و جویای نام تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسف هستم از اینکه بعضی ها اهداف خاصی را دنبال می کنند، اما حرف و حدیث های بچه گانه، تاثیری در رابطه من و شیث ندارد. علیرضا حقیقی پس از برد 3 بر 2 مقابل راه آهن شهرری اظهار داشت: من هم با شیث هم عقیده هستم. فرقی ندارد چه کسی کاپیتان باشد. مهم موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران این تیم است.

به گزارش اختصاصی سکوی سرخ؛ حقیقی در ادامه افزود: شیث رضایی بزرگ تر از من است . همه دیدند که در بدو ورودش به زمین در بازی با راه آهن، بازوبند کاپیتانی را به او دادم. بحث خاصی هم نبود؛ اما برخی که به دنبال حاشیه سازی هستند، بین من و شیث حرف های بچع گانه ای را می زنند که تاثیر خاصی در رفاقت ما ندارد. اصلا اطلاع ندارم این حرف ها از کجا می آید. مگر ما بچه هستیم که با هم قهر باشیم.

 منبع:سکوی سرخ

 

کاشانی خطاب به بازیکنان راه آهن:بازی خوب و جوانمردانه ای از خود به نمایش گذاشتید

یکی از کارهای قشنگی  که حبیب کاشانی در فوتبال ایران پایه گذار آن بوده است این است که بعد از انجام بازی تیمش با هر نتیجه ای که انجام شده باشد به رختکن تیم حریف می رود تا به آنها خسته نباشید بگوید.به گزارش سکوی سرخ حبیب کاشانی بعد از پیروزی تیمش در مقابل راه آهن شهرری در  جمع بازیکنان و کادر فنی راه آهن حضور یافت و از آنها بخاطر نمایش یک بازی جوانمردانه تقدیر و تشکر کرد و در نهایت به آنها خسته نباشید گفت و رختکن را ترک کرد.

 
                                گزارش تصویری از بازی پرسپولیس و راه آهن

گزارش تصویری  از بازی تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل راه آهن شهرری.

برای مشاهده عکس ها اینجا را کلیک کنید...

 
  منبع:سکوی سرخ
                                     ..............................................
دایی: اگر بازیکنان دقت می کردند 7-8 گل می زدیم

دایی: کریمی بازیکن بزرگی است اما ما فعلا به او نیازی نداریم

علی دایی پس از پیروزی تیمش در مقابل راه آهن شهرری در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که البته سریعا استادیوم آزادی را برای حضور در برنامه نود ترک کرد.

نظر شما در مورد بازی با راه آهن چیست؟
ما یک بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشتیم و به نظر من 2 نیمه عالی را سپری کردیم که در این بین بچه ها در نیمه دوم بهتر توانستند خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده سازی کنند که توانستیم موقعیت های خیلی خوبی را بسازیم و اگر بچه ها کمی بیشتر دقت می کردند براحتی می توانستیم 7-8 گل به ثمر برسانیم. اما نکته ای که ذهن من را مشغول کرده 2 گلی است که به راحتی هرچه تمام تر دریافت کردیم.
البته بدن های بازیکنان ما بخاطر بازی با صنعت نفت خسته بود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند که از همین طریق از آنها تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند.

          اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به نبودن نام شیث در فهرست تیم ملی

هواداران پرسپولیس افشین امپراطور را تحویل نگرفتند

در حواشی بازی دیشب تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن شهرری هنگامی که افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به استادیوم آزادی آمد با استقبال سردی از سوی هوادارن منتصب به باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

 این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از ورود افشین قطبی به جایگاه ویژه استادیوم آزادی فقط کریم باقری و حبیب کاشانی با وی احوال پرسی و دیده بوسی کردند ولی از سویی دیگر هواداران نسبت به حضور وی واکنش خاصی نشان ندادند و در آخر نیز با ورود شیث رضایی هواداران پرسپولیس در انتقاد به عملکرد افشین قطبی شعار: "قطبی یادت باشه ... رضایی باید باشه" را سر دادند که منجر تا افشین قطبی استادیوم آزادی را ترک کند.

  پرواز سرخپوشان از روی ریل ها به سمت صدر جدول
                  
 

چهارمین برد متوالی پرسپولیس رقم خورد!  این است پرسپولیس دلخواه هواداران ...

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور حدود 40هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
در این دیدار جذاب و نفس‌گیر که با 5 گل همراه بود، برای سرخپوشان امیرحسین فشنگچی در دقیقه 41 و محمد نوری در دقایق 49 و 62 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند و گل‌های راه‌آهن نیز توسط رودریگو لوپز در دقیقه 56 و حمید هدایتی در دقیقه 68                                                                    وارد دروازه پرسپولیس شد.                                        

منبع :سکوی سرخ

 

                              

 

 

                                                        نظر یادتون نره!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در جمعه 89/5/29و ساعت 4:46 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved