فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
باز هم بردیم!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










باز هم بردیم!!

سلام سلام سلام!!

این برد شیرین رو به همه ی شما پریسپولیسیای گل تبریک میگم!!

با این برد هم نفت آبادان رو از صدر جدول پایین اوردیم و هم روی استقلالیا رو کم کردیم!

                                     نفت آبادان0-1پرسپولیس 

..............................................................................................................................................................

 

پرسپولیسی ها سحری را فرودگاه مهرآباد تهران خوردند...

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود بعد از بازی امشب تیمشان با پرواز چارتر به سمت تهران حرکت کنند، با ساعاتی تاخیر مسیر آبادان تا تهران را طی خواهند کرد.
به گزارش سکوی سرخ، اعضای تیم پرسپولیس که پروازشان به دلیل گرد و غباری که در سطح شهر آبادان وجود داشته است با تاخیر مواجه شده است، حدود ساعت 3:30 دقیقه بامداد با دو ساعت تاخیر به سمت تهران حرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است که سرخپوشان پایتخت حدود 2 ساعت در فرودگاه شهر آبادان حضور داشتند و به استراحت پرداختند تا با مساعت شدن شرایط جوی با پروازی اختصاصی به سمت تهران بیایند.
نکته قابل توجه این بود که بعد از ورود اعضای تیم به هواپیما، خلبان با اعضای تیم صحبت کرد و در لا به لای صحبت های خود برد قرمزپوشان را به آنها تبریک گفت که این حرکت خلبان، توسط حاضرین در هواپیما تحسین شد و ایشان را تشویق کردند.

.............................................................................................................................................................

      طلسم سکوت شکسته شد ؛ دایی : پس از دیدار با راه آهن مدرک ارائه خواهم کرد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که طی روزهای گذشته و به خصوص امروز ، صحبتهایی در رابطه با پیگیری مسائل مالی او در کمیته استیناف سازمان لیگ مطرح بود ، امروز و پس از اعلان رای منفی علیه اعتراض وی و پس از خویشتنداری مثال زدنیش ، در پایان مسابقه پرسپولیس و نفت آبادان در مقابل خبرنگاران لب به سخن گشود.

به گزارش سکوی سرخ ، علی دایی که پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر بود اعلام کرد که پس از بازی پرسپولیس با راه آهن در تهران ، مدارک و مستندات خود را علیه فدراسیون فوتبال منتشر خواهد کرد تا این قضیه همچنان ادامه پیدا کند.

خاطر نشان میشود ، علی دایی سرمربی حال حاضر پرسپولیس به علت عدم تقبل مسئولیت مسئولین فدراسیون فوتبال علیه مطالبات مربیان فوتبال و در واقع در اعتراض به این حرکت ، مدتی است که پیگیر مطالبات و حقوق های خود از فدراسیون فوتبال میباشد.

 

 

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در دوشنبه 89/5/25و ساعت 1:0 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved