فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
خبر های امروز شیر ایران!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










خبر های امروز شیر ایران!!


                               روزنامه پیروزی 19/05/1389

چ

حضور باقری، غیبت تارتار و هشدار دایی

تمرین پرسپولیس صبح امروز پیگیری شد.

 

 تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این تمرین که در غیاب بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد،‌ بازیکنان پرسپولیس به بدنسازی و تمرینات جسمانی به مدت یک ساعت و 20 دقیقه پرداختند

 
در ابتدای تمرین علی دایی برای بازیکنان صحبت کرد. او به بازیکنان هشدار داد که رأس ساعت مقرر باید در تمرینات باشند و حتی با تأخیر یک دقیقه‌ای برخورد خواهد شد.

مهدی تارتار با اجازه دایی در تمرین امروز حضور نداشت.

کریم باقری پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی زیر نظر پزشک و مسئولان فیزیوتراپی آکادمی المپیک و مربی بدنساز پرسپولیس به تمرینات اختصاصی پرداخت. باقری دقایقی با علی دایی و زرینه درباره آخرین وضعیت خود به گفت‌وگو پرداخت.

در تمرین امروز بازیکنان دقایقی برای اینکه متوجه شوند در دوران بدنسازی چند کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند به وزن کشی خود پرداختند.

برخی از تیم‌های ملی که در آکادمی ملی المپیک حضور داشتند با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

......................................................................................................................................................

رای پرونده «علی دایی» بازهم صادر نشد

جلسه کمیته‌ی استیناف فدراسیون فوتبال باز هم بدون نتیجه‌گیری درباره پرونده شکایت علی دایی از فدراسیون به پایان رسید.

 

علی فرشاد سپهر درباره جلسه روز دوشنبه کمیته‌ی استیناف گفت: دراین جلسه وکیل علی دایی حاضر شد و مسائلی را مطرح کرد که برای بررسی این مسائل قرار شد شنبه آینده در جلسه فوق‌العاده کمیته‌ی استیناف رای شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال صادر شود.
 وی در پاسخ به این سوال که چه مشکلی بود که باز هم کمیته استیناف نتوانست رای این پرونده را صادر کند گفت: مشکلی نبود تنها از آن به این جمع‌بندی رسیدم که باید برای صدور حکم نهایی بررسی‌های زیادی انجام گیرد. ضمن اینکه باید بحث‌هایی را که وکیل دایی مطرح کرد بررسی کنیم. به همین خاطر شنبه جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل خواهیم داد و در این جلسه رای نهایی را صادر خواهیم کرد.
 دبیر کمیته‌ی استیناف درپاسخ به این سوال که آیا تاخیر در صدور حکم نهایی باعث حساسیت برانگیزشدن این پرونده نمی‌شود؟ گفت: بحث قضایی است و پیچیدگی‌های خودش را دارد. باید با مطالعه حکم را صادر کنیم. در بحث‌های قضایی پیش‌بینی زمان صدور رای بسیار مشکل است. به همین خاطر باید با بررسی تمام مسائل و ابهاماتی که وجود دارد نسبت به صدور حکم اقدام کنیم

 

.....................................................................................................................................................

احتمال محرومیت دایی و مایلی‌کهن

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال محرومیت سرمربیان دو تیم پرسپولیس و سایپا خبر داد.


 حسین عبداللهی در مورد مصاحبه‌هایی که علی دایی و محمد مایلی‌کهن در رسانه‌ها علیه یکدیگر انجام می‌دهند گفت: لیگ برتر دهم با فصل گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و می‌خواهیم آرامش را بر فوتبال حاکم کنیم. به همین دلیل با مصاحبه‌هایی که ارزش فنی از نظر فوتبال ندارد و به نوعی تحریک آمیز و توهین آمیز است برخورد جدی خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: کمیته انضباطی قصد ندارد مانع از انجام مصاحبه‌ اهالی فوتبال شود مصاحبه‌هایی که منتقدانه و فنی باشد برای فوتبال خوب هم است اما با مصاحبه‌های دیگر طبق آئین نامه انضباطی برخورد می‌شود و مصاحبه کننده با محرومیت، جریمه نقدی یا حتی ممنوعیت از انجام مصاحبه مواجه خواهد شد.

 عبداللهی در مورد اینکه سقف محرومیت به دلیل مصاحبه چقدر است گفت: در آئین‌نامه می‌توان به دلیل مصاحبه توهین آمیز تا 8 جلسه فرد خاطی را محروم کرد.

 عضو کمیته انضباطی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد علی دایی و محمد مایلی‌کهن به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند گرفته خواهد شد گفت: متاسفانه مشغله کمیته انضباطی این روزها زیاد شده است. با این حال اگر فرصت شود امروز به پرونده مصاحبه این دو مربی رسیدگی خواهد شد. باید دید نظر اعضای کمیته انضباطی چیست اما احتمال دارد همین امروز و پس از رسیدگی به پرونده آنها رای بر محرومیت این دو مربی صادر شود.
 

.....................................................................................................................................................

 

                                                    منتظر نظراتتون هستم!!!

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در سه شنبه 89/5/19و ساعت 6:58 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved