فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس

منصوری:معاوضه ام باکیانی در حد حرف است
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: شاید بچه ها به خاطر زمان اردو که 2، 3 روزه بود کمی گله داشتند ولی این قدر این اردو خوب بود که اگر کسی هم ناراضی بود، راضی شد.
 
محمد منصوری اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب بود. توانستیم در کیش به هدفی که داشتیم برسیم. یک بازی تدارکاتی داشتیم و تقریبا صبح و ظهر تمرین کردیم. حتی صبح قبل از برگشت به تهران تمرین کردیم. 

وی افزود: تیمی که حریف تدارکاتی ما بود، آن قدر قوی نبود ولی تیمی هم نبود که هر کس بتواند 14 گل بزند. ما با دستور کادر فنی از ابتدا این بازی را سفت گرفتیم و از همان اول هرچقدر موقعیت آوردیم، گل زدیم. حتی تا دقایق آخر هم یک لحظه آنها را دست کم نگرفتیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان حریف کارکنان هتل بودند که 14 گل خوردند؟تصریح کرد: اصلا این طور نبود. آنها کارکنان هتل نبودند چون سال قبل هم با این تیم بازی کردیم و 5 بر 3 پیروز شدیم. پس ما خوب بودیم که 14 گل زدیم.

منصوری گفت: درست است ملی پوشان ما نبودند ولی مجبور بودیم این اردو را برگزار کنیم. ملی پوشان وقتی می آیند می توانند خود را با تیم هماهنگ کنند. اگر آنها بودند خیلی خوب می شد با این حال ما که نمی توانستیم در نبود ملی پوشان تمرین نکنیم.

وی در خصوص اعتراض برخی بازیکنان به اردوی کیش خاطرنشان کرد: بچه ها معترض نبودند. به خاطر زمان که 2، 3 روزه بود گله داشتند ولی همه چیز در کیش خوب بود. اگر کسی هم ناراضی بود، با این وضع خوبی که در این اردو حاکم بود، راضی شد.

هافبک پرسپولیس افزود: هدف ما بزرگ است. می خواهیم روند خوب پیروزی ها را ادامه دهیم. باید بازی با مس را هم ببریم. این تیم به سپاهان 3 گل زده و انگیزه زیادی دارد. آنها هم بازیکنان و هم کادر خوبی دارند. جایگاهشان پایین جدول نیست. حالا که در جدول شر ایط خوبی ندارند، بهترین فرصت است که آنها را ببریم و با کسب 3 امتیاز خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

منصوری در مورد وضعیت خود گفت: خوشبختانه از مصدومیت رها شدم و در این اردو شرایط خوبی داشتم. امیدوارم در بازی مقابل مس بازی کنم و بتوانم جای خود را در ترکیب ثابت پس بگیرم. کرش هم نظر مثبتی روی من دارد. دیدید که مصدوم بودم و بازی هم نکرده بودم، مرا دعوت کرد. در تفکرات و سیستم کرش هستم. فقط باید بتوانم خود را در پرسپولیس نشان دهم که نظر سرمربی تیم ملی جلب شود.


وی در خصوص شایعه معاوضه خود با مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی تاکید کرد: هیچ صحبتی نشده است. در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده صحبت نمی کنم. این صحبت ها فقط گمانه زنی است.


نورمحمدی:برای تداوم پیروزی ها به مصاف مس میرویم

مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخ پوشان گفت: در حال حاضر تیم در شرایط خوبی به سر می برد.وی افزود: اردوی کیش در روحیه بازیکنان اثر مثبت داشته و بازیکنان در آرامش مشغول تمرین هستند و با توجه به شرایط خوب تیم با آمادگی بالا به مصاف مس کرمان خواهیم رفت.وی در مورد بازی دوستانه مقابل منتخب کیش اظهار داشت: با توجه به تدابیر کادر فنی به نظرم بازی تدارکاتی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم. 

کادر فنی در این بازی راحت به اهدافش تا حدودی رسید. از طرف دیگر بچه‌ها راحت‌تر در کارهای ترکیبی شرکت کردند.
نورمحمدی در پاسخ به سؤالی که "این اردو چه قدر به آمادگی پرسپولیس کمک کرده؟" گفت: جواب این سؤال را باید از کادر فنی بپرسید، ولی با توجه به تعطیلی لیگ نیاز بود چند روزی در خارج از تهران مشغول تمرین شویم.
وی در پایان در خصوص دیدار آینده مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: ما کار سختی مقابل مس کرمان داریم و باید با یک روحیه خوب برای تداوم پیروزی‌هایمان در کرمان به دیدار این تیم برویم.در حال حاضر با توجه به دو پیروزی پی در پی پرسپولیس هواداران انتظار دارند که این روند را ادامه دهیم. بازی کردن در کرمان سخت است و با توجه به پیروزی این تیم مقابل سپاهان صد در صد با روحیه بالا مقابل ما صف آرایی خواهند کرد


محمد:پرسپولیس مدعی قهرمانی است

مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را در لیگ یازدهم حرفه‌ای مدعی قهرمانی می‌داند.او به شروع بد سرخپوشان تهرانی در لیگ توجهی نمی‌کند و معتقد است این شروع بد می‌تواند پایان قشنگی داشته باشد. صحبتهای علیرضا محمد را در ذیل می‌خوانید:

*پس از اردویی که در کیش داشتید، شرایط تیم چطور است؟
- در حال حاضر اوضاع ما خوب است. اردوی خوبی در کیش داشتیم و یک بازی خوب هم انجام دادیم که با نتیجه پر گل بردیم که خیلی به تیم کمک کرد و روحیه تیم را افزایش داد.

*بازیکنان تیم از نظر بدنی چه وضعیتی دارند؟
- خیلی خوب است و بازی با منتخب کیش نشان داد که شرایط بدنی ما عالی است و می‌توانیم در میادین پرقدرت ظاهر شویم.

*یعنی پرسپولیس در ادامه لیگ مشکل بدنی نخواهد داشت؟
- نه ما هیچوقت مشکل بدنی نداشته‌ایم.

*اما اوایل فصل شرایط بدنی تیم اصلا خوب نبود؟
- شاید اول فصل مشکلاتی داشتیم و از نظر بدنی در فرم ایده‌آل نبودیم اما الان چند بازی هست که وضعیت ما خیلی خوب شده است.

*در مورد وضعیت خودت هم صحبت کن.
- دوران نقاهت را می‌گذرانم و دوست دارم به بهبودی کامل برسم و به زمین بروم البته الان هم با تیم تمرین می‌کنم اما شرایط دستم طوری نیست که بتوانم بازی کنم. فکر کنم یکی، 2 هفته دیگر مصدومیتم برطرف می‌شود و می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم.

*مشکلاتی که با استیلی داشتی به کجا کشید؟
- مشکلی نداشتیم.

*اما چندی پیش اعلام کردی که استیلی به تو  اعتقاد ندارد و نیم‌فصل از پرسپولیس می‌روی؟
- این مشکل خیلی وقت است که حل شده و موضوع تمام شده است. در حال حاضر مشکلی نداریم.

*بازی با مس کرمان را چطور می‌بینی؟
- مس دیروز در خانه خودش سپاهان را 3 بر صفر برد که نشان می‌‌دهد تیم خوبی  است و حرف برای گفتن زیاد  دارد. تیم ما به قدرت ویژه‌‌ای دست پیدا کرده و مطمئنا برای شکست دادن مس به کرمان می‌رویم.

*پتانسیل چنین کاری را دارید؟
- بله مطمئن باشید که مس را در خانه‌اش شکست می‌دهیم البته بردن مس در کرمان کار سختی است اما هدف ما از سفر به کرمان کسب 3 امتیاز است.

*فکر می‌کنی پرسپولیس در ادامه کار در جمع مدعیان لیگ قرار می‌گیرد؟
- ما هنوز چیزی از دست نداده‌ایم و در ادامه لیگ اتفاقات زیادی می‌افتد و  تغییرات زیادی در جدول رخ می‌دهد و مطمئنا ما جزء مدعیان قرار خواهیم گرفت.

*توان حضور در کورس قهرمانی را دارید؟
- بله، شرایط ما خوب است. پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

*اما شروع خوبی در لیگ نداشتید؟
- درست است که شروع بدی داشتیم اما می‌توانیم پایان قشنگی داشته باشیم.

*برخورد مردم الان و پس از اتفاقات اول فصل چطور  است؟
- خوب است. مردم همیشه به ما لطف دارند اما از باخت تیم در دربی ناراحت هستند البته با 2 پیروزی متوالی داشتیم که خیلی خوب شد و شرایط بهتر شده است.

*باخت در دربی را چطور می‌توان جبران کرد؟
- فقط با قهرمانی می‌توانیم این باخت را جبران کنیم. ما هم باید در بازی برگشت استقلال را ببریم و هم قهرمان شویم تا این باخت بد را جبران کنیم.


/ نوشته شده توسط رز قرمز در دوشنبه 90/7/18و ساعت 4:6 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved