فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
بالاخره برد هم به ما رو کرد!!!!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










بالاخره برد هم به ما رو کرد!!!!!

سلام خدمت پرسپولیسی های گل!!!!خوبید ؟؟؟؟میگم این هیات مدیره ی جدید پا قدم خوبی داشتنا!

چون بالاخره بردیم!!!!!!!!!

خیلی خوشحالم چون این یه اتفاق خیلی جالبه!از یه طرف همه به اعضای انتخاب شده غر میزنن،از یه طرف میبریم و ....!!!

دیگه بریم سراغ خبر......

تکذیبیه/ هیچ کارت سوختی به بازیکنان پرسپولیس داده نشده است


پیرو درج خبری با عنوان «خبری که توضیح سردار رویانیان را می طلبد» بر روی خروجی سایت الف در تاریخ اول مهرماه سال جاری با کد 118345، مشاور فرهنگی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نسبت به این مطلب واکنش نشان داد.


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین فریدونی، مشاور فرهنگی سردار رویانیان ضمن تکذیب خبر اهدای کارت سوخت 500 هزار تومانی به اعضای تیم پرسپولیس گفت: هیچ کارت سوختی به بازیکنان پرسپولیس داده نشده است. 

وی با اشاره به این که محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار و ضمن آشنایی از آنها خواست که تمام توان خود را برای رقابت بعدی یعنی دیدار روز یکشنبه با فجر سپاسی شیراز  بکار بندند گفت: در پایان این دیدار سردار رویانیان با توجه به اختیارات خود به عنوان مدیرعامل باشگاه به هریک از بازیکنان و کادر فنی تیم یک عدد کارت هدیه 500 هزار تومانی از بودجه تیم پرسپولیس داد که این امر هیچ ارتباطی با مسوولیت ایشان در ستاد حمل و نقل و سوخت کشور نداشته و ندارد.  

حسین فریدونی با تاکید بر این که از اصحاب رسانه انتظار می‌رود اخبار و اطلاعات درست را تنها از وب سایت رسمی باشگاه دریافت کنند، تصریح کرد: بدیهی است درج چنین اخباری با مثابه نشر اکاذیب بوده و ضمن مشوش کردن ذهن هواداران عزیز موجب افترا به مسوولان دولتی که سال­ها در مقام خود صادقانه خدمت کرده‌اند، می‌شود.

وی ادامه داد: پر واضح است که سردار رویانیان که سالها در نیروی انتظامی مسوولیت­های مختلفی را بر عهده داشته است قطعا بسیار بیشتر از نویسندگان چنین مطالبی به بیت‌المال حساس بوده و یکی از دلایل اصلی انتخاب ایشان به سمت مدیرعاملی باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، صداقت، امانت‌داری و مسوولیت‌پذیری ایشان بوده است.

مشاور فرهنگی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که این باشگاه و ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور حق پیگیری حقوقی و قضایی انتشاردهندگان این گونه اخبار را برای خود محفوظ می‌داند خطاب به افرادی که طی روزهای اخیر با اظهارنظرهای بی پایه و اساس خود قصد مسموم کردن فضای رسانه‌ای کشور را علیه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارند، گفت: قطعا دلسوزان و هواداران تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس با نیت شوم این افراد آشنا هستند و نمی‌گذارند این افراد به اهداف خود دست یابند. بدیهی است باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی نیازمند همدلی، مشارکت و همراهی تمامی طرفداران واقعی تیم است و همانگونه که سردار رویانیان نیز در اظهارات خود تاکید کرده‌اند اعضای کادر جدید باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای پیروزی این تیم و رفع مشکلات و مسایل قبلی بکار خواهند بست و با این گونه اظهارات هرگز دلسرد نمی‌شوند.

..............................................................................................................................


 

فجر جوانمردانه بازی کرد/ هاشمیان: اگر از اول بودم شاید 2 پاس گل و 2 گل می زدم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پس از واگذاری نتیجه دربی همه بچه ها مصمم شدند این بازی را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وحید هاشمیان فوروارد محبوب سرخپوشان که در دیدار برابر فجر سپاسی با یک گل و یک پاس گل، تعویض طلایی سرمربی پرسپولیس نامیده شد، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص این دیدار، گفت: ما بازی سختی را در خارج از خانه داشتیم و از آن مهمتر استرس برد، شرایط را برای ما دشوارتر کرده بود و هر چه به زمان پایان بازی نزدیک می شدیم این اضطراب افزایش می یافت.

وی افزود: در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و بچه ها انگیزه فراوانی داشتند اما تیم فجر هم تیم جوان، دونده و خوبی بود که خوشبختانه ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و حملات زیادی را روی دروازه آنها بوجود آورده و توانستیم گل بزنیم. در ادامه بازی با بدشانسی از روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را دریافت کردیم ولی خدا را شکر با یک گل زیبا، بازی را بردیم و این برد باعث شد در جدول رده بندی چند پله صعود کنیم تا عزم خودمان را برای شکست صبا جزم کنیم.

هاشمیان در ادامه تصریح کرد: شاید اگر از اول بازی در زمین بودم، 2 گل و 2 پاس گل می دادم (با خنده). گل اول روی پاس زیبای علی کریمی و ضربه سر من به ثمر رسید و گل دوم هم که در دقیقه 90 وارد دروازه فجر شد با پاس رو به عقب من در محوطه جریمه تیم مقاومت برای علی رقم خورد و کریمی هم، همان کاری را کرد که باید می کرد و اگر مکث یا تعللی کرده بود، این موقعیت از دست می رفت. در اصل یک پاس گل علی داد و یک پاس گل هم من. 

وی در پایان گفت: فجر، تیم خوب و دونده ای است و از همه مهمتر اینکه این تیم بازی جوانمردانه ای را انجام داد.
..............................................................................................................................

استیلی: پرسپولیس باید خیلی قوی تر از آن چیزی که هست، ظاهر شود


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فجر یکی از دونده ترین تیم های لیگ است و علاوه بر آن با روحیه خوبی که آنها داشتند و روحیه بدی که ما به دلیل از دست دادن دربی داشتیم، بازی سختی را پشست سر گذاشتیم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی پس از برتری تیمش برابر فجر در خصوص این بازی گفت: در هفته ای که گذشت، خیلی روی مسائل مختلف کار کردیم و خدا را شکر توانستیم با تغییراتی که دادیم بازی منطقی را به نمایش بگذاریم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: نیمه اول خوب ظاهر شدیم و در نیمه دوم با تغییرات و جابجایی که انجام دادیم، توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را بگیریم.

استیلی در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: از نتیجه راضی هستم. ضمن اینکه بعد از مشکلاتی که پس از واگذاری دربی داشتیم، واقعا نیاز به 3 امتیاز این بازی الزامی بود و بچه ها هم، الحق با تمام وجودشان بازی کردند، چه آنهایی که در زمین بودند و چه بازیکنانی که روی نیمکت قرار داشتند. همدلی و رفاقت بازیکنان و از همه مهمتر، حمایت تماشاگران ما را به این برد رساند.

سرمربی پرسپولیس در مورد استرس حاکم بر بازیکنان و تیم تاکید کرد: ما از اولین بازی این استرس برد را داشتیم و هنوز هم این مشکل رفع نشده است. امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم از این بحران خارج شویم و روحیه برد، بدون استرس را در تیم تزریق کنیم و این مهم اتفاق نخواهد افتاد جز حمایت هواداران.

حمید استیلی در خصوص تغییرات خط دفاعی گفت: در این بازی، خط دفاعی ما عملکرد بهتری داشت و ما این سیستم را در تمرینات آنالیز کرده بودیم. تمرینات ما زیر ذره­بین انجام می شود و کلیه تیم ها تا حدود زیادی از نوع تمرینات ما اطلاعات کافی دارند و رسانه ها هم با پوشش اخبار تمرینات پرسپولیس آنها را مطلع می کنند و این در شرایطی است که ما هیچ شناخت و اطلاعی از نوع تمرینات حریفانمان نداریم و این کار را برای ما مشکل می کند. بخاطر همین موضوع، پرسپولیس باید خیلی قوی تر از آن چیزی که هست، ظاهر شود. چه از لحاظ روحی و روانی و چه از نظر فنی.

//////////////////////////////////////////////.........../////////////////////////////////////////////////

اینم از چند تا خبر باحال و دسته اول!!!!!!البته شرکت تو نظر سنجی و نظر دادن خودتون هم فراموش نشه ها!!!!!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در سه شنبه 90/7/5و ساعت 5:3 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved