فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
من برگشتم!!!!!!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










من برگشتم!!!!!!!

سلام سلام دوستای گلم!!!!خوبید!!!!!!خیلی دلم براتون تنگ شده بود!!!!اگه این همه وقت نبودم منو ببخشید!!!همش تقصیر پارسی بلاگه که اجازه ی ورود نمیداد!!!!

بگذریم!!!!پرسپولیس هم تازه داره یه ذره رو فرم میاد!!هفته ی اول که با ملوان مساوی کردیم!!!با نتیجه ی 1-1!!!هفته ی دوم و سوم هم از تیم های شهرداری تبریز و شاهین با نتیجه ی مشابه 1-2 باختیم!!!!هفته ی چهارمبا تیم ته جدولی مس سرچشمه مساوی کردیم(با خوش شانسی)!!!!هفته ی پنجم تیم نفت آبادان رو شکست دادیم اون هم با هت تریک جواد کاظمیان(1-3بازی رو بردیم) اما در این هفته با ذوب آهن بازی داشتیم که این بار ذوب آهن با خوش شانسی بازی رو نباخت!!!!(هر چند پرسپولیس کلی موقعیت داشت ولی گل تساوی رو دقیقه ی 3+90 زد(2-2)!!!!!

اما دیشب استقلالی ها بازی رو با نتیجه ی 2-3 به تراختور واگذار کردن!!!!هر چند استقلال رقیب ماست ولی دوست نداشتم از امیر قلعه نویی مغرور ببازه!!!!

خوب حالا یه سری خبر از باشگاه!!!

این یه خبر فوتسالیه!!!!تیم فوتسال پرسپولیس این هفته هم باخت تا از سه هفته ای که از شروع لیگ فوتسال گذشته سومین باختش رو بدست بیاره!!!

با درد بازی کردم/غلامرضا رضایی: دو خطای پنالتی نادیده گرفته شد


مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه به علت مصدومیت در لیست 18 نفره نبودم، از سرمربی درخواست کردم به میدان بروم شاید بتوانم دقایقی به تیم کمک کنم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، غلامرضا رضایی مهاجم دونده و ملی پوش سرخپوشان پایتخت گفت: من به همراه 3 ملی پوش دیگر پرسپولیس به دلیل سفر طولانی، خیلی خسته بودیم. واقعا سفر خسته کننده ای داشتیم و پس از ورود به ایران، 5 تا 6 ساعت را با ماشین در راه اصفهان بودیم و اصلا وقت ریکاوری نداشتیم.

وی افزود: در این بازی بچه ها از جان مایه گذاشتند و همه تلاششان را کردند و حقمان واقعا برد بود ولی خب باز هم خدا را شکر، بازی باخته را به تساوی رساندیم و اگر می باختیم از نظر روحی و روانی خیلی به ما فشار می آمد.

مهاجم سرخپوشان ادامه داد: داور در یک صحنه، پنالتی صد در صدی را روی من نگرفت و یک خطا هم روی علی کریمی را نادیده گرفت و این دو موردی بود که من در زمین بودم و از نزدیک دیدم. وقتی دو پنالتی برای ما گرفته نمی شود، چه کاری باید انجام دهیم. حق ما برد بود.

غلامرضا رضایی در خصوص مصدومیت خود در دیدار تیم های ایران و قطر و خروج از لیست 18 نفره پرسپولیس گفت: در آخرین دقایق بازی ایران برابر قطر با مصدومیت از ناحیه بالای زانو مواجه شدم و پایم تورم داشت اما وقتی به اصفهان رسیدم، تورم پایم چند برابر شده بود و وضعیت بدنی بسیار نامناسبی داشتم و حتی نمی توانستم بدوم اما شب قبل از بازی با استفاده از داروهای ضد التهاب، یخ درمانی و پیگیری پزشکان تیم، تا حدودی بهتر شدم اما باز هم شرایط بازی نداشتم و از لیست خارج شدم و به دلیل شرایط تیم، وضعیت مصدومان و حساسیت این بازی، تصمیم گرفتم با اجازه سرمربی بتوانم حتی دقایقی به تیم کمک کنم.

وی در پایان افزود: به همین خاطر با احساس درد بازی کردم و خدا را شکر می کنم که توانستم تا حدودی برای تیم پرسپولیس مثمرثمر باشم.

شکایت باشگاه پرسپولیس از داوری بازی با ذوب آهن


باشگاه پرسپولیس با تنظیم شکوائیه ای از داوری بازی این تیم برابر ذوب آهن شکایت کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از داوری انتقاد برنگیز محمود رفیعی در بازی شب گذشته این باشگاه با تنظیم شکوائیه ای اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

قضاوت محمود رفیعی در بازی شب گذشته برابر ذوب آهن در چندین صحنه اعتراض سرخ پوشان را به همره داشت.


دعوت اولادی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس


دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از احظار مهرداد اولادی مهاجم سرخ پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه خبر داد.

منصور بیک محمدلو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در اینباره گفت: آقای اولادی به دلیل غیبت بدون اطلاع قبلی در تمرینات روز جمعه و همچنین پاسخگویی به انجام مصاحبه هایی در رابطه با مصدومیت خود به کمیته انضباطی دعوت شده است.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فردا (شنبه) در محل باشگاه تشکیل می شود.

خوب حالا که دربی رو پیش رو داریم به نظر شما نتیجه ی بازی چگونه است!!!؟؟؟

1-برد پرسپولیس

2-مساوی

3-برد استقلال

                                     منتظر نظراتتون هستم!!!!!

/ نوشته شده توسط رز قرمز در شنبه 90/6/19و ساعت 3:19 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved