فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
بعد قرنی...بردیم!!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










بعد قرنی...بردیم!!!

سلام سلام!!!!تبریک میگم به همه ی شما دوستان که بالاخره رنگ برد رو دیدیم!!!!

یه سری خبر رو براتون میگم!!!

.شیث رضایی از تیم به بیرون پرتاب شد!!!!

حبیب الله کاشانی سرپرست تیم:برنده ی واقعی تیم محمود اباد بود!!!

دیروزتمرین پرسپولیس برگزار شد

مرتضی کریمی کمک داور دوم دربی شصت و نهم با اشتباهی که انجام داد باعث شد تا پرسپولیسی ها به ناچار یک باخت غیر فنی را متحمل شوند و هزاران هوادار پرسپولیسی با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را به مقصد خانه هایشان ترک کنند. او پس از گذشت چند روز از این اتفاق، از تصمیمی که گرفته احساس پشیمانی می کند و بارها در رسانه های مختلف از هواداران پرسپولیس عذر خواهی کرده است.(واقعا خیلی زحمت کشیدی که بعد از این همه مدت تازه عذر خواهی کردی!!!؟؟؟)

دیگه بسه بریم سر اخبار اصلی:

بیوگرافی کوتاه از بازیکنان جدید و تستی پرسپولیس

دو بازیکن برزیل و مالیایی که در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شده بودند با میانگین سنی 30 سال امید زیادی برای حضور در ترکیب پرسپولیسی ها داشتند و با انگیزه خاصی پا به پای سرخپوشان توپ زدند و تمرین کردند.

سکو برت و مارتین بازیکنانی بودند که در تمرین امروز پرسپولیسی ها شرکت کرده بودند که سکوی سرخ بیوگرافی کوتاهی از آنها تهیه کرده است که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.سکو برت، بازیکن 32 ساله که سابقه حضور در تیم های جونان، امید و بزرگسال تیم ملی فوتبال مالی را در کارنامه خود دارد در سال 1998 در جام ملتهای آفریقا برای تیم ملی فوتبال مالی...

بازی کرده است و به همراه این تیم مقام سومی این رقابت ها را بدست آورده است. وی دارای ملیت مالی- فرانسوی می باشد که 5 سال در لیگ برتر انگلستان بازی کرده و حضور یکساله در تیم فولهام اوج فعالیت وی در فوتبال بوده و حضور 3 ساله او در تیم موناکو مهر تائیدی بر توانایی های فنی او است که بر همین اساس وی با حضور در تیم مینی میوس یونان توانسته است در در جام یوفا توپ بزند و کارنامه افتخاراتش را تکمیل کند.

و در آن سوی میدان، مارتین که ملیت برزیلی دارد یک بازیکن 31 ساله می باشد و سابقه بازی در لیگ 1 برزیل و حضور پنج ساله در تیم پرو گروسو رمانی را در کارنامه خود دارد.

اولین مسابقه رسمی تیم ب پرسپولیس در چهارچوب بازیهای آسیا ویژن امروز عصر بر گزار خواهد شد

تیم ب پرسپولیس که هدایت آن بر عهده حسین عبدی است امروز عصر (جمعه) از ساعت 17در ورزشگاه شهید هرندی واقع در خیابان شوش غربی به مصاف تیم گمنام وحدت سرخ خواهد رفت. گفتنی است چند تن از بازیکنان تیم اصلی از جمله سامان آقا زمانی امروز تیم ب پرسپولیس را همراهی خواهند کرد. همچنین آخرین تمرین آماده سازی این تیم ظهر پنج شنبه و بعد از تمرین تیم اصلی پرسپولیس در مجموعه ورزشی شرکت واحد پی گیری شد

در تمرین روز یکشنبه اختلافی بین گزارشگر یکی از برنامه های تلویزیونی و حبیب کاشانی که در محل تمرین حضور داشت، وجود آمد.

به همین خاطر مسئولین باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند با ارسال نامه ای گلایه خود را بایت حضور بدون اطلاع این گزارشگر و این اختلاف اعلام کنند.

البته مسئولان باشگاه از این قضیه منصرف شده چرا که شنیده می شود در همین رابطه نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال و به خاطر اتفاقات رخ داده از مسئولین این باشگاه عذر خواهی شده است. به همین دلیل حبیب کاشانی از ارسال این نامه منصرف شد.

                                                       بدون نظر نری!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در شنبه 89/8/1و ساعت 3:23 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved