فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
اولین مساوی!!! - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










اولین مساوی!!!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سکوی سرخ، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 21:15 دقیقه امشب (شنبه) در ورزشگاه تختی اهواز در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
برای سرخپوشان محمد نوری در دقیقه 36 گلزنی کرد. گل فولاد خوزستان را هم امید خورج در دقیقه 4+45 وارد دروازه پرسپولیس کرد.
محسن قهرمانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به سعید حلافی، شیث رضایی و سپهر حیدری از پرسپولیس و کریم شاهوردی و آرش افشین از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.
پرسپولیس با این تساوی در پایان هفته هفتم 16 امتیازی و فولاد خوزستان 9 امتیازی شدند.

ترکیب فولاد خوزستان:
میثاق معمارزاده، جابا مجیری، امیدخورج، علی حمودی، کریم شاهوردی، سیامک سرلک، رضا معقولی (86 - سجاد عباسی)، بختیار رحمانی، روح الله بیگدلی (75 - آندره رینالدو)، آرش افشین (82 - مهدی مومنی) و مهرداد جماعتی
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی ، سپهر حیدری، شیث رضایی، علیرضا محمد، مازیار زارع، محمد نوری (74 - کریم باقری)، مهدی شیری (61 - تیاگو)، سعید حلافی (57 - مجتبی زارع)، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی
سرمربی: علی دایی

حاشیه های بازی پرسپولیس با فولاد

هنگامی که بازیکنان تیم فولاد برای گرم کردن وارد زمین شدند طرفداران پرسپولیس به تشویق میثاق معمارزاده دروازبان فصل گذشته پرسپولیس پرداختند.
* به محض ورود بازیکنان تیم پرسپولیس به زمین، علیرضا حقیقی به سمت میثاق رفت و او را در آغوش گرفت و با احوال پرسی کرد.
* یکی از لیدرهای تیم فولاد به سمت علی دایی رفت و او را به سمت تماشاچیان فولاد برد و آنها نیز علی دایی را تشویق کردند.

حبیب کاشانی نیز ساعتی پیش وارد فرودگاه شهر اهواز شد و از آنجا مستقیماً به ورزشگاه تختی آمد و زمانی به ورزشگاه رسید که دو تیم برای گرم کردن به زمین آمده بودند. حاج حبیب ضمن خوش و بش با مجید جلالی و مسئولین تیم فولاد به جایگاه ویژه رفت تا از آنجا نظاره گر بازی پرسپولیسی ها باشد.

میثاق معمارزاده در هواپیمای پرسپولیسی ها...

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیشب و بعد از بازی  مقابل تیم فولاد خوزستان به سمت تهران حرکت کردند. این سفر از حاشیه های جالبی برخوردار بود که بعضی از آنها را با هم می خوانیم:

• مجید جلالی، میثاق معمارزاده و چند تن از بازیکنان تیم فولاد به دلیل تعطیلی 2 روزه تمرینات این تیم اهوازی به همراه کاروان پرسپولیسی ها عازم تهران شدند.
• چندی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از رسیدن به فرودگاه و با کسب اجازه از علی دایی به سمت شهر های خود رفتند تا از تعطیلی 2 روزه تمرینات استفاده لازم را ببرند و روز 9 شهریور 89 مستقیما به اردوی پرسپولیسی ها در مشهد ملحق شوند.
• به دلیل اینکه پرواز سرخپوشان کمی با تاخیر انجام شد بازیکنان شام را در فرودگاه صرف کردند که البته نکته قابل توجه این بود که یکی از هواداران اهوازی پرسپولیسی ها را مهمان کرده بود.

• طی مصاحبه ای که میثاق معمارزاده انجام داده بود، وی هیچگونه صحبتی با یحیوی نداشت. بطوری که قهر این 2 نفر کاملا مشهود بود و میثاق در صندلی آخر هواپیما در کنار خبرنگار 90 و لیدرهای باشگاه پرسپولیس نشسته بود.

• هواداران فولاد که در فرودگاه بودند به مجید جلالی تبریک گفتند که توانست پرسپولیس صدر نشین را متوقف کند. چرا که جلالی تواسنته بود با تعدادی بازیکن جوان و با استفاده از امتیاز میزبانی کار بزرگی انجام دهد و در کنار یک بازی جوانمردانه صدرنشین لیگ را متوقف سازد.
پرسپولیسی ها در مشهد گرد هم خواهند آمد

با توجه به اینکه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس 2 روز تعطیل است و بعد از آن کاروان این تیم برای برگزاری اردویی 4 روزه راهی مشهد خواهند شد، بعضی از بازیکنان این تیم با کسب اجازه از علی دایی به سمت شهرهایشان رفتند و در تاریخ 9 شهریور 1389 در مشهد گرد هم خواهند آمد.
به گزارش سکوی سرخ؛ این تعداد از بازیکنان پرسپولیس که ترجیح دادند از تعطیلات بوجود آمده در کنار خانواده های عزیزشان استفاده کنند از علی دایی رخصت گرفتند و به سمت شهرهایشان سفر کردند.
لازم به ذکر است که سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شدیدا تاکید کرد تا بازیکنان در تاریخ 9 شهریور 89 در شهر مقدس مشهد در کنار هم جمع شوند تا اردویی که پیش بینی شده است با نظم و آرامش خاصی برگزار شود.

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در یکشنبه 89/6/7و ساعت 3:31 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved